Toote Info

Valmistamisjuhis: Eelkuumuta ahi 220°C-ni, võta 360g sooja vett ja sulata 15g küpsetuspärmi selles, lase seista 5 minutit. Sega suures kausis kokku gluteenivaba pitsapõhja jahu, 25g oliivõli ja vees sulatatud pärm. Esialgne segamine tasub teha kahvliga ja seejärel kätega kuni taigen on saavutanud ühtlase konsistentsi. Jaga taigen 2 võrdseks osaks, 2 pitsa jaoks. Rulli taignapallid lahti ja aseta need eelõlitatud pannidele või ahjuplaadile. Sõrmede abil tekita pitsapõhjade äärtesse “koorik”. Pintselda lahti rullitud taigent oliivõliga ja aseta need kuiva kohta 40 minutiks kerkima. Kata pitsapõhjad endale meelepärase tomatikastme ja muude lisanditega. NB! Kui kasutad juustuna mozzarella juustu, siis see tuleb pitsale lisada alles küpsemise lõpufaasis, ~2-3 minutit enne pitsa valmimist. Aseta 220°C juurde ahju küpsema 20-25 minutiks sõltuvalt ahjust. Serveeri soojalt. Kinnist pakendit säilitada jahedas toatemperatuuril, otsese päikesvalguse eest kaitstult. Toorest taignasegu ega toorest taigent ei ole soovitatav süüa.

Koostisosad:

maisitärklis, riisijahu, pruun riisijahu, punase läätse jahu, dekstroos, psülliumi kiud, päevalille LETSITIIN, paksendaja (hüdroksüpropüül metüültselluloos), bambuse kiud, kinoa jahu, sool. Võib sisaldada soja jääke.

Info

Toitumisalane teave 100g kohta
  • Energiasisaldus :
    380kcal / 1589,92kJ
  • Rasvad (g) :
    2,5
  • Süsivesikud (g) :
    86
  • Suhkrud (g) :
    3
  • Sool (g) :
    0,6
  • Valgud (g) :
    2