TELLIMUSE KÄTTESAAMINE KULLERIGA

  1. Kullerteenust pakume määratud teeninduspiirkonnas. Teeninduspiirkonna piirjooned on orienteeruvad.  Et teada saada, kas Teie aadress on sobivas piirkonnas, tuleks sisestada soovitud aadressi postiindeks vastavasse kontrollaknasse. Kui me soovitud aadressile kaupa ei toimeta, siis ilmub vastav teade.
  2. Tellimuste kättesaamiseks kulleriga soovitud aadressil, tuleb valida tellimuse vormistamisel kuupäev ja ajavahemik ning määrata aadress. Tellimuste kohaletoimetamine kulleriga toimub tööpäevadel ajavahemikus 11.00-19.00 vastavalt kehtiva tarnegraafiku tingimustele.
  3. Kulleriga tellimuste kättesaamisel lisandub arvele teenustasu 4,90€, mis sisaldab käibemaksu, tellimuse komplekteerimist, pakendeid ja transporti valitud aadressile.
  4. Tellimus toimetatakse määratud aadressile tellimuses määratud ajavahemikul. Tellimuse üleandmise täpsem aeg ajavahemiku sees lepitakse kulleri ja kliendi vahel eelnevalt kokku telefoni teel.
  5. Klient peab tagama tellimuses märgitud ajal ja aadressil tellimuse vastuvõtmise. Juhul, kui klient ei vasta telefonile ja/või ei taga tellimuse vastuvõtmist kulleri esmakordsel jõudmisel kliendi asukohta või muutub muu kliendi poolse asjaolu tõttu tellimuse kokkulepitud ajal üleandmine võimatuks, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud.
  6. Kui tellimus sisaldab alkohoolseid jooke, toimub tellimuse üleandmine ajavahemikus 11.00-19.00. Väljaspool nimetatud ajavahemikku on kulleril kohustus jätta alkohoolsed tooted üle andmata. Alkoholi, alkoholivaba õlle, siidri ja veini üleandmisel on kulleril õigus kontrollida tellimust vastu võtva inimese isikut tõendavat dokumenti. Dokumendi mitteesitamisel on kulleril õigus jätta eelpool nimetatud tooted üle andmata. Juhul kui personaalsesse kodu-pakiautomaati tellitud kauba hulgas on vanusetuvastusega tooteid, vastutab kauba tellija, et kulleri poolt kodu-pakiautomaati jäetud kauba saab kapist välja võtta vaid täisealine.

Toodete kontroll ja toodete kahjustumise või kadumise riski üleminek

  1. Tellimuse kättesaamisel on kliendil kohustus kontrollida toodete vastavust arve-saatelehele. Mittevastavad tooted (nt rikutud/praak tooted, mittetellitud tooted, sobimatud asendustooted jms) märgitakse arve-saatelehele, mis jääb kullerile, või teavitatakse e-kirja teel müüja klienditeenindust klient@veskimarket.ee
  2. Kui toodete kontrollimisel ilmneb, et toodete hulgas on mitte tellitud, defektseid, katkises pakendis tooteid, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust. Tellimuse kättesaamisel kulleriga tuleb vastuvõtmisel avastatud puudustega ja mittetellitud tooted koheselt tagastada kullerile.
  3. Toodete kahjustumise või kadumise risk läheb üle kliendile kättesaamisest.
0
    0
    Teie ostukorv
    Teie ostukorv on tühiTagasi poodi